PRISTATYMAS

Perkant už 80 eur ir daugiau, pristatymas nemokamas.*

 *Lietuvos teritorijoje (išskyrus Neringą)

Gaminius pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Pildydami užsakymo informaciją, galite pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:

  • Gaminių atsiėmimas Vilniuje (Metalo g. 6A)
    Internetu užsakytus gaminius (tik po to, kai gausite pranešimą apie pagamintą ir paruoštą gaminį/-ius) Vilniuje galite atsiimti nemokamai darbo dienomis nuo 9:30 iki 16:45 val. (kitu laiku – pagal atskirą susitarimą). Prieš atvykstant būtina apie atvykimą informuoti telefonu +37060968842.
  • Pristatymas į Jūsų nurodytą terminalą.
    Jeigu pageidaujate gaminį gauti į paštomatą, pasirinkite šį pristatymo būdą ir pastabose arba atskiru pranešimu nurodykite Jums tinkantį LP Express, Omniva ar DPD terminalą. Gaminiai pristatomi per 1 – 3 darbo dienas po to, kai gausite pranešimą apie pagamintą ir siuntimui paruoštą gaminį/-ius. Siuntinius iš terminalo galite atsiimti bet kuriuo Jums patogiu metu 24 val. per parą. Pristatymo kaina – 2,5.
  • Pristatymas per kurjerius
    Pasirinkus ši būdą, prekę Jums pristatys kurjerių kompanija. Gaminiai pristatomi per 1 – 3 darbo dienas po to, kai gausite pranešimą apie pagamintą ir siuntimui paruoštą gaminį/-ius. Kurjeris prieš atvykdamas su Jumis susisieks. Pristatymo kaina – 3,5 . Pristatymas į Neringą su kurjeriu yra įmanomas tik už atskirą mokestį.

Prekių priėmimas ir siuntos būklė

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ar remiantis kitokiais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite ar gaminys ir/ar jo pakuotė nėra pažeista bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui surašykite pastabas – laisvos formos aktą apie siuntos pažeidimus arba atsisakykite priimti siuntą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų.
Būtume dėkingi, jei apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, informuotumėte  mus el.paštu: [email protected] .

 

Pin It on Pinterest

Share This